Mustavalkokurssi (syventävä) 25.-26.10.

Terve!

Poikkesin seuramme pimiöllä katsomassa millaista porukkaa oli juuri alkaneella mustavalkovedostuksen peruskurssilla. Ilokseni huomasin siellä olevan myös nuoria kuvaajia, eikä kukaan näyttänyt yhtään filmijäärältä. Kaikki olivat täydessä työn touhussa ja Pakulan Pekalta neuvoja kyselemässä.

Teille, jotka olette jo tottuneita pimiön käyttäjiä, ehdotan lokakuun kurssiamme, jossa tutustutaan mustavalkokuvan vedostamisen kikkoihin ja tyylittelyyn. Kouluttajana on liiton mv-kurssejakin vetänyt Olli Jaakkola (kuvassa).

Kurssikuva

Lähde perheen kanssa syksyiselle viikonloppumatkalle Tampereelle. Mahtava kaupunkimme tarjoaa muille shoppailua ja tekemistä, sillä aikaa kun itse olet kurssilla. Illaksi suosittelen esimerkiksi näytelmää jostakin kolmesta huippunäyttelijöillä tähditetyistä teattereistamme.

Kurssille ilmoittaudut sähköpostilla tvs@valokuvausseura.fi.
Lisätietoja: www.valokuvausseura.fi
Muutama paikka on vielä vapaana.

Tampereen Valokuvausseura ry
Raimo Korpela
Puheenjohtaja

Menoinfo
Pyynikin munkkikahvila
Tampereen teatteri
Työväen Teatteri
Tampereen tapahtumia
Tampereen ravintolat

————————————————-

Mustavalkokurssi syventävä, 25.-26.10.2014 – varaustilanne 21.9. varattu 4 / 8
Koulutuspaikka Lentävänniemen pimiö. Kurssiaika molempina päivinä klo 10-16.
Kouluttajana Olli Jaakkola Tampereen Valokuvausseura ry.
Kurssin hinta 60 €. TVS:n jäsenille 50 €.
Lisäksi veloitetaan materiaalimaksu 20€.
Työpajakurssilla perehdytään perinteisen mustavalkovedostuksen vaativampiin menetelmiin, joilla voidaan vaikuttaa vedoksen sävyihin ja tyyliin. Kurssi on tarkoitettu MV-peruskurssin käyneille tai muuten pimiötyöskentelyn perusteet hallitseville vedostajille.